כרך 9, גליון 2, דצמבר 2019 (כל המאמרים)
שער: אלון רז
מאמרים:
♦ הגר דורנאי, שרון שניר ודפנה רגב. חדרי הטיפול באמצעות אמנות בבתי ספר במערכת החינוך בישראל עמודים 887-900
♦ ליאת צוקר, אלון רז ודני יניב. מלאכת הכרת הטוב: השפעות לימוד חשיבה הכרתית ('ימימה') והדגמת חיבור לעבודה באמצעות אמנויות עמודים 901-915
♦ ענת עזר. הבית כהשתקפות הנפש: יצירת בית מטפורי בחדר הטיפולים כמרפא לטראומה עם ילדים שפונו מבתיהם בכפייה עמודים 917-928
♦ אורית מס גולדמן. המחשבה הפסיכודרמטית בשירות הרוורי (rêverie) בטיפול פרטני בפסיכודרמה עמודים 929-937
♦ איריס מינדל. מחשבות על טקסי פרדה וסיום טיפול באמנות במסגרת מערכת החינוך עמודים 939-950
♦ רותם בן גל חזן, פזית כרמון, דפנה רגב ושרון שניר. התרומה הייחודית של טיפול באמצעות אמנות לתחום של הפרעות אכילה עמודים 951-964
♦ טל סלע ואלון רז. הגיבור הזה הוא אני? ייצוגים של תקווה בסיפוריהם של ילדים בסיכון שהוצאו מבתיהם למרכז ירום עמודים 965-982
♦ יעל סטרוגו. בשביל החלב: תפיסת הדיאדה אם- תינוק בקרב אימהות שחוו משבר הנקה עם ולדן הראשון עמודים 983-1001
International Conferences:
- USA, January 2020
American Art Therapy Association
https://arttherapy.org/annual-conferences/
- Latvia, April 2020
European Federation of Art Therapy
https://www.arttherapyfederation.eu/riga-conference-2020.html
- USA, May 2020
International Expressive Art Therapy Association
https://www.ieata.org/2020-ieata-conference
- Sweden, June 2020
Nordic Art Therapy Conference
http://compassionandinclusioninarttherapy.eu/