כרך 11, גיליון 2, דצמבר 2021

תמונת שער: קלי יהודה - מראות
 
 
 

1. דפנה רגב ושרון שניר    ̶   עמודים 1195-1208

    מקצוע הטיפול באמצעות אמנויות במערכת החינוך במדינת ישראל

2. חופית עדנה משיח וסוזאנה פנדזיק       ̶   עמודים -12211209  

    ממסגרים תקופה: התמודדותן של מטפלות באמצעות אמנות פלסטית ודרמה תרפיה בבתי ספר עם המעבר לטיפולים מרחוק בסגר הראשון של מגפת הקורונה

3. ליאת כהן-יציב, שרון שניר ודפנה רגב    ̶   עמודים 1223-1235

    השלם שונה מסך חלקיו: שיתוף הפעולה בין מטפלים באמצעות אמנויות לצוות בית הספר במשרד החינוך

4. מירב חדי וריטה צ'יגנסקי   ̶   עמודים 1237-1246

   "מעגלי תקשורת" ̶ מודל עבודה קבוצתית עם הורים באמצעות אמנות במערכת החינוך

5. רחלי ראובך-כספי, שרון שניר, דפנה רגב, ענת מנדלסון, ענת מרנין שחם, אפרת רוגינסקי, צביה כהן, מיקי מנטש, ושלומית סרי    ̶   עמודים 1247-1256

   מילוי מקום בטיפול באמצעות אמנויות במערכת החינוך בזמן חופשת הלידה

6. שרית יפרח   ̶   עמודים 1257-1263

    טיפול קבוצתי בילדים בזמן קורונה

7. אפרת רוגינסקי, שקד לאוגומר, רועי אהרן וכוכבית אלפנט  ̶  עמודים 1265-1276

   תרפיה במוסיקה קהילתית והשתתפות שוויונית בחברה של ילדי בית-ספר: מאמר דעה
  • pracdemia final 4
  • kitcat final 4
  • lab final 4
  • catrc final 4