כרך 14, גיליון 1, אוגוסט 2024

כרך 14, גיליון 1 אוגוסט 2024

לינק לגיליון השלם

תמונת שער: נטע ליבר שפר

מאמרים:

1626-1634

 

  1. פרופ' עינת שופר אנגלהרד, ד"ר מאיה וולקן ותמר דביר.

'סטודיו פתוח' בטיפול בתנועה ומחול – 'סטודיו בטוח' בימי מלחמה

1635-1647
  1. פרופ' שרון שניר, פרופ' דפנה רגב, ד"ר אפרת רוגינסקי, טל סיון, אבישג גיל, אמאני עיאד, ד"ר אמאני מוסא, ד"ר ג'יאנא חליפה, גלי עמר חזן, גלית גולדפיין חגג, זינה חסבאני, חמוטל עמית, יארא עאמר, יפית דונסקי, ד"ר יפעת וייסברגר, יעל ברונו, לבנת שוורץ, מונא ג'אבר, מונה חמוד, נאוה פריימן, נור אבו אלחוף, נעמי פולק די קסטרו, סיגל ליסקאנו, סיגל פלד עובדיה, סלאם עבאס חלבי, ציפי ריין, קרן פפר אלי, רים ספאדי מדאח, ותמר שדה דור
טיפול באמצעות אומנויות במערכת החינוך בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' (7.10.2023)
1648-1656
  1. שרון בועז, איה פלדמן, שלומית רינת וד"ר אופירה הוניג
"סלון העקורים"
1657-1666
  1. שרון לנדא

 

לרצף את קו השבר במילים – ביבליותרפיה בעקבות אירועי 7 באוקטובר

1667-1672
  1. זיוה בראל-שושני, ניצנית בראון, ליאת רייכנברג-אורון, הילה גור, מאירה מדינה-יונגה ועדי אבן-טוב

 

התהליך הרגשי שהתרחש בקרב פונים ל"סטודיו בטוח" – מפונים מבתיהם במלחמת חרבות ברזל

 

1673-1683
  1. יעל הקש-רון
כאשר המילה צריכה בסיס: עיגול, משולש ומרובע כבסיס לארגון וויסות בעת משבר - מודל להתמודדות באמצעות אומנויות
  • pracdemia final 4
  • kitcat final 4
  • lab final 4
  • catrc final 4