כרך 12, גיליון 2, דצמבר 2022

הגליון  השלם

 

 עמוד השערנטע זינגר

 

1347 דבר העורכת

1349 -1366

איריס מינדל, אמאני מוסא, אפרת רוגינסקי, דפנה רגב, חגית סנדר כץ, טל רותם ארט, יפעת וייסברגר, יפעת לידר, לאה ברמן, ליאת שור לוין, ליבנת שוורץ, מרב גבריאלי אדלר, מירי סימונסון, נעה מאיר רתם, נתי ברקובסקי פרונט, סיגל וובר לויצקי, עדי שר, עדינה אטלס כהן, קרן אור רון, שירלי קובלסקי, שרון טוקר, שרון שניר, תמר שדה דור

טיפול באמצעות אומנויות במערכת החינוך במדינת ישראל – תמונת מצב ב-2022

1367-1386

תמר שדה דור, שרון שניר, שרון טוקר, שירלי קובלסקי, קרן אור רון, עדינה אטלס כהן, עדי שר, סיגל וובר לויצקי, נתי ברקובסקי פרונט, נעה מאיר רתם, מירי סימונסון, מרב גבריאלי אדלר, ליבנת שוורץ, ליאת שור לוין, לאה ברמן, יפעת לידר, יפעת וייסברגר, טל רותם ארט, חגית סנדר כץ, דפנה רגב, אפרת רוגינסקי, אמאני מוסא ואיריס מינדל

"זוקפות קומה" – השתלמות ומחקר שיתופי למטפלות באמצעות אומנויות שעובדות במערכת החינוך
1387-1403

גלי בורמן, מיכל אוליצור-זמל, ד"ר שחר גינדי, ד"ר נטע רם-ולסוב

״להיות עם זה ולא להיבהל״: על יצירה ומשמעותה בחוויית הקשר הטיפולי של מטפלות באמנות העובדות עם ילדים המאובחנים על רצף האוטיזם

 1405-1419

לילך אריאלי, ד"ר ליאת שמרי-זאבי, ד"ר אופירה הוניג

הסמאטרפון בשרות הטיפול הנפשי באמצעות אמנות עם מתבגרים

1421-1433 

חיה וולוסוב, ענבל עפרון נסים, דברת הראלושושי קיסרי

טיפול מקוון בדרמה תרפיה באוכלוסיית הגיל השלישי בתקופת הקורונה

 

1435-1440 

יפעת גלבר

מודל לבניית שעה קבוצתית של טיפול באמצעות מוזיקה במסגרת אשפוזית פסיכיאטרית

  • pracdemia final 4
  • kitcat final 4
  • lab final 4
  • catrc final 4