כרך 9, גליון 2, דצמבר 2019

כרך 9, גליון 2, דצמבר 2019 (כל המאמרים)

 שער: אלון רז

 

מאמרים:

 

♦ הגר דורנאי, שרון שניר ודפנה רגב. חדרי הטיפול באמצעות אמנות בבתי ספר במערכת החינוך בישראל     עמודים 887-900

♦ ליאת צוקר, אלון רז ודני יניב. מלאכת הכרת הטוב: השפעות לימוד חשיבה הכרתית ('ימימה') והדגמת חיבור לעבודה באמצעות אמנויות    עמודים 901-915

♦ ענת עזר. הבית כהשתקפות הנפש: יצירת בית מטפורי בחדר הטיפולים כמרפא לטראומה עם ילדים שפונו מבתיהם בכפייה   עמודים 917-928

♦ אורית מס גולדמן. המחשבה הפסיכודרמטית בשירות הרוורי (rêverie) בטיפול פרטני בפסיכודרמה עמודים 929-937

♦ איריס מינדל. מחשבות על טקסי פרדה וסיום טיפול באמנות במסגרת מערכת החינוך   עמודים 939-950

♦ רותם בן גל חזן, פזית כרמון, דפנה רגב ושרון שניר. התרומה הייחודית של טיפול באמצעות אמנות לתחום של הפרעות אכילה  עמודים 951-964

♦ טל סלע ואלון רז. הגיבור הזה הוא אני? ייצוגים של תקווה בסיפוריהם של ילדים בסיכון שהוצאו מבתיהם למרכז ירום    עמודים 965-982

♦ יעל סטרוגו. בשביל החלב: תפיסת הדיאדה אם- תינוק בקרב אימהות שחוו משבר הנקה עם ולדן הראשון   עמודים 983-1001

 

International Conferences:

  • USA, January 2020

American Art Therapy Association

https://arttherapy.org/annual-conferences/

 

  • Latvia, April 2020

European Federation of Art Therapy

https://www.arttherapyfederation.eu/riga-conference-2020.html

 

  • USA, May 2020

International Expressive Art Therapy Association

https://www.ieata.org/2020-ieata-conference

 

  • Sweden, June 2020

Nordic Art Therapy Conference

http://compassionandinclusioninarttherapy.eu/

  • pracdemia final 4
  • kitcat final 4
  • lab final 4
  • catrc final 4